الوکیهان؛ راهکار مقرونبهصرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسولههای شما
راهکار مقرونبهصرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسولههای شما: سرویس تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)
به دست آوردن مشتری یک کار دشوار و حفظ او حتی سختتر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایدههای جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی برای موفقیت تجارت الکترونیک حیاتی است و در نبردِ جلب و حفظ مشتری، حمل و نقل سریع و قابل اعتماد یک گزینه بسیار فریبنده است. تحویل در همان روز و تحویل در روز بعد، دو گزینه محبوب برای ارسال سفارشهای مشتریان در حال حاضر هست
%۱۸ مصرفکنندگان، استفاده از فروشگاههای آنلاین را بر اساس گزینههای تحویل سریع مانند تحویل در همان روز و تحویل در روز بعد انتخاب میکنند و با توجه به این موضوع، بیش از ۵۰% کسبوکارها در حال برنامهریزی برای ارائه این خدمات در چند سال آینده هستند.
بنابراین، اگر میخواهید تکهای از کیک بزرگ خردهفروشی آنلاین، سهم کسبوکار شما باشد؛ باید برای ارائه گزینههای مختلف تحویل و به ویژه تحویل سریع، برنامهریزی و اقدام کنید!
سرویس تحویل در همان روز (SAME-DAY DELIVERY) کسبوکار شما را متحول میکند!
همانطور که از نام این سرویس پیداست، تحویل در همان روز به این معنی است که مشتریان بستههای خود را در همان روزی که آنها را سفارش میدهند، دریافت میکنند.
سفارشهای روزانه با تحویل Same day، بسته به مسافت چند ساعت بعد به مشتری تحویل داده میشوند. بسیاری از شرکتهای حملونقل زمان خاصی را برای سفارشهای تحویل در همان روز در نظر میگیرند. برای مثال اگر یک مشتری سفارش خود را تا ساعت ۱۲ یک روز خاص ثبت کند، میتواند خرید خود را در همان روز تحویل بگیرد.
مزایای تحویل در همان روز (SAME-DAY DELIVERY)
– افزایش رضایت مشتری و جلب اعتماد او
– کاهش هزینههای حمل و نقل
– افزایش فروش و کاهش اصطکاک در تصمیم خرید
– افزایش درآمد به ازای هر سفارش
آمارها نشان میدهند که ارائه گزینه تحویل در همان روز باعث میشود ۴۹% از مصرفکنندگان، بیشتر به صورت آنلاین خریدکنند و ۶۱% خریداران آنلاین مایلند برای تحویل در همان روز، هزینه بیشتری بپردازند.
مزایای استفاده از سرویس تحویل در روز بعد (NEXT-DAY DELIVERY) بیشمار است
نکست دی دلیوری یا تحویل در روز بعد یا ۲۴ساعته به شما این امکان را میدهد که سفارشهای دریافتی از مشتریان را در روز بعد، تحویل دهید. ارائه این سرویس، برای متمایز شدن از رقبا ضروری است و فرصتهای زیادی را برای گسترش خلاقانه کسبوکارتان به وجود میآورد.
این نوع تحویل اغلب برای اقلامی استفاده میشود که به اندازه تحویل در همان روز، حساس به زمان نیستند و برای مشتریانی که خواهان راحتی و تحویل سریع هستند، گزینه مقرون بهصرفهتری است.
%۲۴ مشتریان هنگام خرید آنلاین، سرعت تحویل را در اولویت قرار میدهند و اگر سرعت ارسال پایین باشد؛ سفارش را لغو میکنند.
برای کسبوکارهایی که به صورت آنلاین فعالیت میکنند، تحویل سفارش در روز بعد میتواند برای ترغیب مشتریان به انجام خرید، سودمند باشد. چون افرادی که قصد خرید یک کالای خاص را دارند؛ جدا از سایر موارد مؤثر در خرید، به سمت فروشگاهی سوق پیدا میکنند که میتواند خدمات سریع تحویل کالا را به آنها ارائه دهد.
مزایای تحویل در روز بعد (NEXT-DAY DELIVERY)
– فروش بیشتر
– افزایش وفاداری مشتریان
– ایجاد اعتماد، قابلیت اطمینان و رقابتی بودن
– انعطافپذیری بیشتر در زمان تحویل
– کاهش هزینههای حمل و نقل
غولهای تجارت الکترونیک مانند آمازون، والمارت و تارگت با ارائه سرویس نکست دی دلیوری، پیشرو هستند. ارسال در روز بعد برای مشتریان دارای اشتراک (Amazon Prime) در دسترس است. Walmart، این سرویس را بدون هزینه عضویت به مشتریان خود ارائه میکند و تارگت هم یک برنامه ارسال ۲۴ساعته رایگان برای مشتریان وفادار خود دارد و این کار، دیگر خردهفروشان را مجبور به رقابت کرده است.